ElizAltun benimki 7 bucuk aylık. Oyun oynamak istediğimde sıkılıyor cogunlukla eşyaları oyuncakları yemeye calısıyor😂 çak, alkış, baybay yapmayo öğrettim. Çirkin yapıyor bi de. Minik topumuz var onu birbirimizi attırıp oynatmaya calısıyorum. Leğene su doldurup oyuncaklarını yüzdürüyorum onları kurtarıyorz sözde 😂 parmak kuklaları var eskiden ilgisini cekerdi simdi ise onları bantla masa kenarına yapıştırıp aşağı sarkıtıyorum oturup onları cekiyor kurtarıyor filan. Ben kısa süreli yürüteçte kullanıyorum. Kitap okumaya calısıyorm pek ilgisini cekmiyor. Sesli oyuncakları vs var. Simdilik anca bu kadar :)