Güzel anneler selammm🌺
10 ayligiz sıralamalarımız ve yürüme çalışmalarımız başladı. Çalışan bir anneyim kendi iş yerim olduğu için bebekle çalışma konusunda rahatım. Malum kış geliyor biz kışa yürürüz gibi 😬🙄
Sözden ilk adım ayakkabısı için bilgi ve öneri istiyorum hangi marka daha iyi? Hangisinden memnunsunuz? Bilekli modeller mi bileksiz modeller mi ne yapmalıyım 🙄