Bebeğim 5 aylık.
Uzun süredir başında çıkan konaklar İçin bebek yağı veya karbonat yapıyorum ama hala geçmedi. Kendi kendine geçer mi ? Siz neler yapıyorsunuz ?
Ben banyo yaptırmadan önce bebek yağı sürüp geriye doğru tarıyorum banyo yaptırdıktan sonra da aynı şekilde terse doğru tarıyorum. Ya da ılık suya karbonat koyup saçına sürüyorum terse doğru tarıyorum ama istediğim gibi sonuç alamıyorum.