Selam kızlar, oğlum altı aylık anne sütü yemiyor, mamadan nefret ediyor bütün mamaları denedim sevmiyor.. (kızımda öyleydi 3 aylıkken ek gıdaya başlamıştım, 6 aylıkken süt vermiştim) oğlumada versemmi bilmiyorum, kızımda şükür bişey olmadı ama vermekte tedirginim,(yurt dışındayım , burdakı doktorlar hiçbirşey söylemiyor müdahale etmiyor,vize bekliyorum gelir gelmez Türkiyeye gelip doktora götürmek istiuorum, lütfen dua edin 1 yıl oldu başvuralı hala gelmedi)🙏🙏🙏