Menekkse Merhaba, bebeğim 10 aylıkken calismaya başlayacağım insallah. Yalnız memeye çok düşkün nasıl yapicaz bu düşkünlük azalıyor mu zamanla? Çok ağlamaz mi ki emzik de emmiyor 😔