Sweetmom05 5 aylık olucaz. Ilk aşılardan beri ebeler her aşıdan sonra calpol verdırıyor 2. Ay aşılarında 1 defa, 4. Ay aşılarında sabah akşam 2 gün kullanmak zorunda kaldım. Verilemez falan demedıler hatta ebeler mutlaka verın agrısını alsın dedı. Yonlendırme olmasın ama verdim ben ayınıda bılıyorlardı.