Selam anneler🤍
Bebeğim 15 aylık. öğlen ve akşam yemeklerinde sıkıntısı yok köftesinden sebzesine her türlü yemegi yiyor ama bu kahvaltı olayını bir türlü cözemedik. Domates ve salatalık harici tek tek hicbirsey yemiyor peynir ve türevlerini sevmiyor zeytin yemiyor haslanmıs yumurtayı tek basına yemiyor açta bıraktım ama yemedi malesef. Bir tek yogurtlu omlet yiyor onun harici bulamac vermek zorunda kalıyorum. Bir tam haslanmıs yumurta, 1 tatlı kaşığı lor peyniri, ev yapımı bebek bisküvisi ceviz ve pekmez karıstırıp veriyorum yanında domates ve salatalıgı ise ayrı yiyor. Pankek falanda yemiyor yani pankeki öglen versem yiyor😅 ben anlamadım bu işten bisey sanırım kahvaltı sevmiyor😅 bulamaç verdigim icin tepki cok alıyorum ileride hic yemez hep bulamac isteyecek diye.. bebegine kahvaltıda bulamac yediripde 3-4 yaslarına gelince hala bulamac harici yediremeyen anneler cogunlukta mı ya onu merak ettim.🙄