Tecrübeli annelerim hepimiz sonucta bu yollardan gectik buradayiz bir kızım var 2 buçuk yaşında 8 aylik hamileyim kizimdaki hamileligimde fazla kilo almadim hic acikma hissimde olmazdi ama şimdi devamlı acikiyorum abartmiyorum 2 saatte bi sanki midemde bisey var aninda yiyip bitiriyor bazen yemekden kalkinca bile kendimi aç hissediyorum bu neden olabilir yaşayıp bilen varmi doktora sordum normal saat başı biseyler ye dedi ama insan ye ye bunaliyor yemezsem şekerim düşüyor bu normal mi yoksa bi sıkıntı falanmi var başına bu durum gelip bilen yazarsa çok sevinirim 🥰