Laren Kızım 1 yaşında hep bibs kullandık kauçuk zamanla büyüdüğü için büyük kauçuğa alıştı şimdi yeni emziği kabul etmiyor ilk kez oldu başına gelen var mı nasıl alıştırabilirim yeni emziğe?
yagmursen Anlayamadım büyüğüne alışmış şuan ne yapmak istiyorsunuz. 3 no daha mı kücük ? Gerçekren anlayamadım. Gece uykularında değiştirin yavas yavas alıstırın. Ben öyle yaptım 1 den 2 ye geçerken
yagmursen Berilsmom13 ben de kullanıyorum ama hiç şişmedi bizim Allah Allah ama yorumarda öyle yazan görmüştüm. Hatta ben yenisini alıp eskisini atıyorum yine bi fark görememiştim belki modeli farklıdır bizimkinin
Subebek21 Biz küçükken bibs kullanıyorduk sonra halası Almanya’dan getirdiği emziğe alıştırmaya çalıştı damak yapısına uygun diye onu ısrarla istemedi sonra tekrar bibs aldık onu da kabul etmedi şimdi hiç bir marka kullanmıyor 🤭
Laren yagmursen Kauçuksa emdikçe büyüyor yani büyümesi lazım zaten. Sizinki silikon olabilir. Bu arada bildirimleri görmemişim geç gördüm 😅
Laren Tulaypusat Evet ama birkaç gün hiç yenisini istemedi en son çok uykusu varken verdim biraz ağlar gibi oldu ama sonunda aldı yani alıştı şuan şükür
Tulaypusat Ne güzel sevindim😊ben 10 gündür uğraşıyorum bizim de başımıza ilk defa geldi bu şekilde 1 gün boyunca hiç susmadan ağladı yine vermedim artık yorulunca uyuya kaldı yenisini verdiğim gibi yine uyandı nasıl alıştıracağım bilemiyorum
Laren Tulaypusat Hadi ya senin ki bayağı inat yapmış canım bırak eskisini emsin yapcak bişey yok birkaç gün sonra tekrar bi denersin
Laren yagmursen Valla 1 senedir kullanıyoruz her emziği büyüdü büyüdüğü için zaten bibs 4-6 hafta arası kullanılıyor ilk kez büyümeyen kauçuk duydum bilmiyorum 😅
yagmursen Laren bibsin bohem tipini kullanıyorum belki ondandır, valla bazen yeni emzikle eskisini karıştırdığım oluyor öyle söyliyim asla büyümüyor :D belki dediğim gibi tipindendir
Laren yagmursen bende bohem çok kullandım hatta her modelini kullandım 😂😂 bebelerin çekiş şeklinden mi acaba bi o ihtimal kaldı 😂😂