Lena77 Canımlar selam Şimdi oğlan 1 yarına girdi. Bu süreçte nelere dikkat edeyim. Aranızda hala geri kalan aylarda aman şunu yapayım bunu yapayım diyen var mı yoksa artık relax mı oluyoruz napıyoruz. 🤭
Lulemom Lena77 ben 10. Aydan sonra saldım 😄 şimdi 1 yaşında. Patlıcan ve bakla dışında yesin de ne yerse yesin modundayım 😄 ama abur cubur tarzı bişe yine vermiyorum. Yemek olarak ne varsa onu yiyor. Ona özel bişe yapmıyorum
GiybetReis Lena77 koy önüne evde ne pişiyorsa yesin 😅 ben patlıcan vermiyorum benımde eşiminde kucukken alerjisi vardı çünkü. Zaten bebeğe bi faydasıda yok. 1 yaş sonrası ben saldım ama abur cubur hazır dondurulmuş gıda paketli meyve suyu vs vermiyorum. Kendimde sevmem zaten
Findikzadem Lena77 doktorumuz bizim yediğimiz yemekleri yiyebilir dedi tabi aşırı tuzdan kaçınarak ona özel yemek yapmyrm biz ne yersek onada yediriyorum patlıcan bal hazır dondurulmuş gıdalar konserve gıdalar vermiyrm
Anneko Lena77 kızım 7 aylık kendi yemeklerinizden yediriyorum salça kullanmıyorum baharat kullanmıyorum tuzu da yerken atıyoruz zaten zeytinyağli hafif yemekler yeniyor yazın ondan 3 gün kuralına uygun tattirdigim ne varsa veriyorum
Lena77 GiybetReis aburcubur bende verme taraftarı değilim sadece çubuk kraker dedi bir arkadaş ama ona da emin olamadım 🤭 bak iki üç yorum yazılmış yeminlen hepimiz salmışız 😂 o zamannnn salıyorum bacım çocuğu
Findikzadem Lena77 normalde öyle evet ama doktorumzun 1 yaşında bebeği var bn iki yaşından önce tavsiye etmiyorum dedi bende ona uyuyrum aslında kendi çocuğuna da vermiyor diye
eminedmrr Valla saldım bende ne yemek varsa ondan yiyor ama dikkat ediyorum çünkü besin alerjisi var et süt yumurta zaten bende diyet yaptığım için illa ona göre yemek oluyor