Gulsahgencel 7 aylık kızım besiğinde yada yatagında yatmıyor yatsada beni yanında istiyor uyusuda uyanıyor yanında olmayıncaa nasıl alıştırabilirim beşiğineee yaşayan varmııı
Hilal-95 Gulsahgencel 7 aylıkdı oğlum ayırdım odasını bızımkıde benı ıstemıyor yanına yatınca hemen uyanır bi şekılde alışır alıştır bence cok rahat oluyor cnkü onun içinde benm içinde şuan odasında uyur hep 9 aylık oldu
CeylinEkim Gulsahgencel 11 aylık kızım beşiğinde yatmıyor istemiyor zorlamıyorum açıkçası doktor 2 yaşına kadar normal zorlama ama göster konuş dedi
Gkce09 Gulsahgencel benimde 7 aylık kızım yanımda uyuyor beşiğine koyduğum an uyanıyor ağlıyor ben de ne yapacağımı şaşırdım
Birdunyabircennetannesi Gulsahgencel 14 aylık ve daha 1 haftadır beşiğinde uyumaya başladı. Hep aramızda yatıyordu yavaş yavaş alistirdim önce gündüz uykularında beşiğine koydum şimdi de geceleri koymaya başladım. Uyanıyor ama almıyorum yanıma emzigini verip sallıyorum beşiği
Gulsahgencel Hilal-95 ne kadar güzell bide her sese uyanıyor dısarıda heryerde uyumuyor arabasında gezerken uyuyor durunca uyanıyor hemen alıştıramadım bunlara🤦🏻♀️
Hilal-95 Gulsahgencel benmkıde seslere cok uyanır nolsa heöen sıçrar korkar uyanır alısık değil ev cok sesız ben na alıstı ama odasına alısır inşallah çnkü gercekten kolaylık hemde böyle alışması daha iyi
Gulsahgencel Gkce09 benimkide aynı hem beni istiyor eşimle bile uyumuyor hemde rahat dönemediği için kızıp ağlıyor beşikte