Deletedmom5284 Yasmnnnn evet hep verdim soğuk sıkım zeytinyağı kabızlık problemi vardı çok şükür büyüdü şimdi geçti
Ysgl26 İçirme canım bebeğe. Doktorum poposuna da sürme dedi. Zeytinyağı asit sonuçta bebeğin cildi ve midesi için zararlı. Onun yerine azıcık hametan sürüyorum ben poposuna hemen yapıyor kakasını