Merhaba kızlar bebeğim 5 ay 5 günlük sanırım diş çıkarma dönemine girdi çünkü en hep ağızda kulaklarını da kaşıyor ara ara huysuzlanıyor ağlıyor. Bir de eline bir şey verdiğimde hırslı hırslı ısırıyor bu dönemi nasıl geçirelim tavsiye verebilir misiniz