İyi günler hanımlar 🌻 büyük kızımı 17 aylıkken hamileliğimin son zamanları olduğu için memeden kesmiştim, şükür çok fazla zorlanmadan 1 haftada hallettik. 2 aydır çalışıyorum, sanırım bunun da etkisi ile küçük kızım aşırı derecede memeye düşkün hale geldi. Kasım’da 2 yaşına girecek, gün içinde sağım vs yapmıyorum, akşam ve geceleri emiyor. Huy olarak da aşırı inatçı ve sinirli bi bebek, dün sadece uykuya geçişte emzireyim (cumaya kadar evdeyim bu hafta) ufak ufak bırakma denemeleri yapalım dedim, bağırmaktan bi hal oldu, dikkati dağılmıyor kesinlikle. Bu durumda olan var mı? Ne yapacağımı şaşırdım resmen