Bebekler diş çıkarırken bağırsak sorunları yaşarlar mı acaba ya
Benim oğlum birkaç gün önce ateşlendi, çok ıkınıyordu dedim herhalde ishal filan oldu. Doktora gittik normal gördü herşeyi , o gece felaket derecede ağlamaya başladı acile gittik röntgen çektiler gazı sıkışmış dediler. Lavman yaptılar rahatladı emdi (emmiyordu bide emmek istiyormuş gibi yapıp memeye gelince almıyordu). Tamam dedik sorun çözüldü, ertesi gün biraz daha keyifliydi ama ateşi devam etti. Sonraki gün yine iyiydi derken o gece yine çok ağlamaya başladı kucağımda sallarken uyudu, dün bütün gün durup durup ağladı calpol verdim rahatladı gibi. Bugün yine durup durup ağlıyor, alt dişleri çıktı üstleri kabarmış dedi doktor ben anlamadım. Ve en son kakasını cuma günü yaptı yani lavman dan sonraki gün. Acabaa kabız mı dişi mi çıkıyor yoksa gazı mı sıkışıyor, yoksa hepsi birden mi delirmesem bari 🤦🏻♀️