brra77 Ya kızlar cocugun prematüre doğdu suan 10 aylık düzeltilmiş 8 aylık saçları hiç yok gibi bişey uzamadı cok az var yani görenler oğlun kaç aylık diyorlar saç uzatmak için zeytin yağı vs kullanan var mı ?
balyanak53 brra77 benim kızım da 35 haftalık geç prematüre doğdu maşallah ama saçlı. Kuvezdeyken saçlı bebek diye hitap ediyorlardı suan 7.5 aylık üstten 2 tane topluyorum. Bu biraz genetik öyle düşünüyorum zamanla çıkar yeğenimde hiç yoktu kazıttılar biraz daha iyi geldi
neslicanben brra77 ilk kızım 35 ikinci kızım 28 de doğdu ikisi de keldi😂 ilk kızımın 2 yaşında uzamaya başladı. 28 haftalık doğan 10 aylık hala saçı yok denecek kadar az. İllaki uzayacak 🤪
kirmizibasliklikiz_ brra77 benim kizimda premature yasindan sonra uzamaya basladi o zaman toka takabiliyordum 😁
brra77 balyanak53 benim ki 7 aylık doğdu sacı vardı ama döküldü sonra cok seyrek cıktı erkek cocugu gibi
Ysgl26 Bsnim 2 yaşına kadar saçım çıkmamış 😃 şimdi maşallah her ay ara makası attırıyorum. Kazıtmayla ilgisi yok saç yapısı genetiktir.