aysenrrklm Benim kızımda reflü vardı. Kolikti. Başka bir doktor gıda alerjisi diye teşhis koydu ve bu yanlış teşhisti. Oğlumun alerji doktoruna gittim. Çünkü oğlumun toz akarlarına alerjisi vardı ve sadece o doktor bunu anlamıştı şifa olmuştu. Kızıma baktı ve dediki gıda değil abisi gibi alerjisi olan bir bebek. Klaire labs verdi toz olan formülünü. Biz onu kullandık kolik alerji bağırsak vs tüm şikayetlerimiz bitti. Mamasına yarım ölçek kattım her gün. Huzursuz olduğunda 1 ölçek kullan dedi ama pek ihtiyacım olmadı 1 ölçeğe. Tam 4 ay gidiyor 1 kutu.