yorgunanne28 Kızlar göbekteki hamilelik çizgisi ne zaman gider? 3 ay 23 gunluk oğlum göbek deliğinin üst kısmındaki çizgi siliklesmis baya ama göbek deliğinin altındaki çizgi baya baya duruyor artık cok rahatsız oluyorum ?!
Denizanasi92 yorgunanne28 kese yapıyorum ben 6 ay oldu çok az kaldı . Acele etmeyin yani vücudun toparlanması en az 1 yıl diyorlar çoğu şey için
yorgunanne28 endoplazmikretikulumiste gecmedi :( bebe yagı sürüp bekleyip ovalaynda dediler ama onlada gecmedi maalesf
yorgunanne28 Hshsjshs Ysgl26 Angelss12 Bende ne zaman gececek merak edıyorum? Varsa bi caresi bilen yazsın insallah
endoplazmikretikulumiste yorgunanne28 en fazla bir kaç aya geçecek şey gibi oluyor döküntü gibi parça parça ince ince çok ince kendiliğinden soyuluyor
Esdoel yorgunanne28 doğuma yakın çıktı bende sonra gitti ama ayni şekilde kızımda vardı o gitmedi hafif belli 5 yaşında aklıma geldi bak niye hiç doktora sormadiysam 😂