Neredeyse 1 senedir bunla uğraşıyorum anksiyete var kaç kardiyoloji ye gittim hiçbir sorun yok diyorlar ne vitaminler kullandım fayda etmedi . Antidepresanda kullanıyorum . Ama bezdim artık bu ekstrasistollerden nasıl gecer ? İleride kalp yetmezliği yapar mı 🙄