NisaBozna Merhabalar. Sağlık ocağınızın şartları nasıldır çok bilmiyorum ama devlet kurumu olduğu için aynıdır diye tahmin ediyorum. Sağlık ocağında çok da doğru olcmuyorlar açıkçası. Her defasında kilo da aynı şekilde boy baş çevresi de aynı şekilde doktorla farklı çıkıyor. Geçen ay boyunu 61 cm ölçmüşlerdi bebeğimin bir kaç gün sonra doktorda 58 cıktı hemde birkaç defa kontrol etmelerini istedim 58di. Çok manüel yöntemler kullaniyolar bebekler kıpırdıyor çok doğru bakamıyorlar. Tabi ki doktora götürmeniz sizin için daha iyi olacaktır. Hastanelerde biraz daha iyi durumlar. Belki yanlış ölçmüşlerdir. :) sağlıkla kalın :)