Merhaba herkese. Bebeğim 4,5 aylık sadece anne sütü alıyor. 3 ay dolduğundan beri kaka sıklığı çok azaldi. Doktor normaldir dedi. Bugün bildiğimiz ekmeg sürülen çikolata gibi kaka yapmis. İlk kez böyle bir kaka gördüm. Beslenmeme dikkat ediyorum. Gluten ve laktoz intileransim var tüketmiyorum. Sebze,et, meyve, kimyonlu bakliyat vs yiyorum. Beslenmemde bı değişiklik de olmadı neden böyle kaka yaptı acaba? 4 5 ay lik bebegi olanlar, nasıl kaka yapıyor bebeğiniz?