Zeynp Merhaba, şubat ayında sezeryan doğum yaptım. Doğumdan sonra ödemim coktu 15 gün sonra şişlikleirm azaldı. Yalnız ayak ağrım hiç geçmedi. Biraz uzansam kalksam hemen ayak tabanım ağrıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Çözümünü ne oldu? (Doğumdan önce böyle bir durum yaşamamıştım o yüzden konuyu doğum ile ilişkilendiriyorum. )
Sinemsc Zeynp benimde ikinci sezeryanım ilkinde bel ağrısı kaldı . Kaç senedir çekerim. Bunda da baş ağrısı ve özellikle yataktan kalkınca ayaklarımda ayak bileğimde ağrı oluyor inşallah bunlar kalıcı değildir🙏