LCW den başka bir yerden giydirmem oğlumu doğduğundan beri kumaşı üstte duruşunu seviyorum kışlık alış veriş yapayım yavaştan diye bi girdim siteye 250 den aşağı takım yok iki talım attım sepete 500 tl fiyat çikiyor direk şok oldum e bebek cıvıl oralara bakayım dedim oralar da aynı yüksek fiyatlar napacaz nerden alacaz biz 😟