Merhaba anneler, ben yakında işe başlayacağım, bir süredir bebeğime bakıcı ile beraber bakıyoruz. Ek gıda konusunda sorun yaşamıyoruz ama bakıcıdan asla biberon kabul etmiyor. Benden kabul ediyor ama bakıcıya çok sinirleniyor, şimdiye kadar hiç ondan kabul etmedi. Doktorumuza danıştım zamanla alışır dedi…Aç kalıp fazla ağlamasını istemiyorum zaten bakıcıya alışmak zor bir süreç onun için 😞 Başına böyle birşey gelmiş olan var mı acaba, yapabileceğimiz birşey var mı?