blue5 Bebeğim 6 aylık , doğduğundan beri bebeğim uyanıkken evde tv açmıyoruz. En ufak işi bile yapmam saatler alıyor evde ama olsun, sürekli oyun oynuyoruz kitap okuyorum . Şarkı söylüyorum bi sürü tekerleme ezberledik eşimle😬Biz de durum bu şekilde, nene dede ziyaretlerinde de hassasiyetimizi bildikleri için kimse açmıyor