Egehansmom Doğru diyorsunuz. Zaten bir fırının ısınması 15 dk sürüyor. Çabuk pisecek seyler için bile fırını beklemem gerekiyor. Hatta pişirmekten ziyade ısıtmak için kullanmak istiyorum. Firin yemeklerini firinda ısıtmak benim için eziyet gibi oluyor. O yüzden kocaman bir şeye ihtiyacım yok. Bunu da çok çok övüyorlar. Çevremde kullanan olmadığı için merak ettim. Detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederim 🥰