Kızım 11 ay 20 günlük. Arkadaşlarımın bebeleri bundan küçük hepsi yürümeye başladı . Eşimin ailesi hergun hala yurumuyormu diyor . 1 gün geçmedi daha sürekli yürüme mevzusu ya .
Şöyle ki,
Koltuğa sırtını yasliyorum. Yakın mesafeden gel gel yapıyorum. Çok korkuyor hızlıca 3 4 adim atiyor koşuyor resmen sonra kendini birden kucağıma atıyor. Yavaşça adim atsa yürüyecek gibi . Sorum şudur.. bu şekilde aceleci ve korkan çocuklar bu ilk adımları attıktan sonra korkusunu ne zaman yener ne zaman yürür?