seymavuralylmaz Kızlar merhaba bebeğim yaklaşık 2 aylık doğduğundan bu yana emerken cukcuk ses çıkarıyor memeyi kahverengi kuşamın tamamını veriyorum ama hala aynı sesi çıkarıyor biberonda da emzikte de yapıyor başına gelen varmı ne yapmam lazım
cftcdln seymavuralylmaz benim sütüm tazyikli olduğundan beri öyle. İnşallah sizin de başınıza gelmez. Çok kötü bir durum 😢
seymavuralylmaz Aysimannesi tam kavrıyor özellikle ilgileniyorum ama yok hala ses geliyor emzikte ve biberonda da geliyor aynı ses
mhdmraa seymavuralylmaz benim tazyikli geldiği zamanlarda ses çıkarıyor belki tazyikli süt geliyordur