Kızlar 1 haftadır gide gele diyetteyim aralıklı oruç denen şeyi yapmaya çalışıyorum açıkçası sabah rutin kahvaltı akşam rutin yemek yiyorum ekmeği çeyreğe düşürdüm normalde günde 2 tam ekmek yiyen ben çeyrek yiyorum günde çayı 3 şekerli içen ben 1 şekere düştüm hayatıma yulaf ezmesini ekledim sadece şuan kendimi çok hafif hissediyorum 0 açlık normalde bagdac kurunca göbeğimden bacak aramı goremezdim ama şimdi görüyorum (örnek olarak verdim bu dediğimi yalnizca göbeği olanlar anlar) normalde sanki sırtımda bı ton taş varmış gibi ayaklarım ağırdı tasiyamazdi bedenimi ama bugün çok daha iyiyim ve bu dediklerim 1 hafta içerisinde oldu kilo verdim mi bilmiyorum evde tartım yok sağlık ocağına da gidemiyorum bu arada 2 bebeğim var 2 tane sezeryan demek bu tartidaki rakamlara takılmamak gerek bnce belki birileriniz bunu okur motive olursunuz ve mutluluğumu paylasmak için yazdım hepinizi çoook öptüm 😘🤭