asyanin_annesi35 bizde sadece ishal oldu sonra geçti, benim karantinam biter bitmez taşıyıcı olup olmadığıma emin olmak için tekrar test yaptırdım negatife dönmüştüm, sürekli manyak gibi dua ettiğimi hatırlıyorum ona bişey olmasın diye ki Allah’a emanet allahım korudu sadece ishalle geçti, bizde öksürük olmamıştı ama ikinci kez olduğumda ben ağır grip gibi atlattım ben iyileştim ona geçti, öksürük geniz akıntısı, sümük vardı 2 gün ateşi ilaçlarla düşmedi, götürdük Dr’a antibiyotik dahil bi sürü grip ilacı verdi dr, düzenli kullandık 5-6 Güne kendine geldi, öksürük varsa götürün bi derim ben