Bebeğim uzun süre emiyor. Arada çok güçlü çekiyor bir yarım dakika falan çok aktif yutkunma sesi duyuyorum. Sonra yine emerken yutkunma kesiliyor sanki zayıf emiyor gibi geliyor. Sizde de öyle mi yoksa bebeğinin 10-15 dk boyunca aktif yutkunarak emiyor mu? Dil bağı var ondan mı öyle diyorum.