Kızlar bebegm 40 günlük olmaya yakın meme reddi yaptı. Sabırla kendi kendime yöntemler bularak atlattık şükür.
En azından atlattıgımı sanıyordum. Dün sabahtan beri gene başladı başa sardık. Şuan 54 günlük . 2 aylık olucaz 15 gün geçmedi tekrarladı ya. Geçen defa baştan biraz sağım yapıp enjektörle veriyordm onun şapırtısına kandırıp memeyi sokuyordum
Şimdi gene almıyor. Emziği hemen bıraktırsam mı vermesem mi emziğine de çok düşkün onsuz durmaz yani. Tam geçti derken enerjim bitti ya dünden beri. Bu böyle sürekli tekrarlıcak mı acaba yaşayanlar ne gbi çözümler buldu birbirmize öneri yapalım.
Sizler bu süreçleri nasıl atlattınız