Kızlar delircem artık emzirmeyi bırakmak istiyorum nefret ettim artık tiksiniyorum resmen. Haftalardır meme reddi sürebilir mi ya. Kafayı yemek üzereyim. 2.5 aylığız tam. 2 haftadır meme reddi yaşıyorum. Canım çıktı emzircem diye her yolu denedim. Nerdeyse 5.10 dk uğraşıp zorla emziriyorum kan ter içinde. Sonra yine kan ter içinde zoorla uyutöaya çalışıyorum. Artık ne kolumda derman kaldı nede içimde emzirme isteği. Geceleri emiyo. Günün bazı zamanlarıda emiyo. Ama çoğu zaman reddediyo ben kırk takla atarak emziriyorum. Bide çoğu zaman biberonada aynısını yapıyo onuda istemiyo. Aç olduğu için ağlamayada devam ediyo ama beslenmekte istemiyo. Çıldırcam artık