MiracAlpinveUmutunAnnesi oğlum grip olduğu zaman gözüde çapaklanıp şişiyo, babamında öyle oluyordu grip olduğu zaman. Dedesine çekti demekki 🙄 Tobrased steril göz damlası vermişti doktorumuz onu kullanınca düzelmişti 2gün içinde.
Tabi sizin yine de kendi doktorunuzun görmesinde fayda var🌸 Geçmiş olsun