ozgei benim bebeğim de 7.5 aylık doktorumuz 3 ara öğün şeklinde dedi . Ana öğünü zaten anne sütü. Ben sabahları genelde avokado ve muzu karıştırıyorum çok seviyor onu içine biraz labne ve yumurta sarısı koyuyorum, siz tuzsuz lor da koyabilirsiniz veya başka meyve de olur içeriği doğal olan pekmez, karadut özü vs koyabilirsiniz 😊 gün içinde yoğurt yediriyorum meyve de rendeliyorum içine, son olarak da sebzelerle ile çorba yapıyorum veya püre şeklinde ya da bazen tarhana çorbası yapıyorum tuzsuz. Bebek tarhanasının içinde kapya biber oluyor zaten kendinden salçalı gibi oluyor. Alternatif olarak pirinç unlu veya yulaf ezmeli muhallebi de yapabilirsiniz.😊