Merhaba hanımlar. bebeğim 8. ayında alttan iki dişini çıkarttı, şimdi 9. aydayız. 4-5 gündür ağzından ses çıkartıyor hani bizler bademciklerimiz acıdığı zaman ağzımız kapalıyken dilimizi damağımıza değdiririz ya gırk gırk diye ses çıkar, öyle yapıyor. fazla salya var onu mu yutmaya çalışıyor yoksa damakları kaşınıyor diye mi yapıyordur? Annelik paranoyaklığı getiriyormuş, tecrübe olmayınca her şeyi kafaya takar olduk🙄