Selindoruk 7 ay 11 günlük oğlum war ateşi 2 -2.5 gündür ateşi hep 38-38.5 hatta bazen 39 😱 viral dedi doktor ilaç verdi ama okadar kan alındı fitil verildiki hastanede artık herşeyden korkuyor! İlaçı verince bazen kusuyor! Ilık duşta aldırıyorum klimada tutuyorum(çünkü çok sıcak) ama düşmüyor! Başka neyapabilirim kızlar nasıl düşer bu ateş
Tubamert Selindoruk canım ateşi yüksekmiş çok geçmiş olsun hasteneye götür orda düşürsünler koltuk altlarına bileklerine ıslak bez bırak ama bence hastaneye götür Allah şifa versin
Tubamert Selindoruk canım ateşi yüksekmiş çok geçmiş olsun hasteneye götür orda düşürsünler koltuk altlarına bileklerine ıslak bez bırak ama bence hastaneye götür Allah şifa versin
Selindoruk Tubamert canım 2 gündür hastanedeyiz zaten 2-3 gün sürer diyorlar! Ordada ya dolven yada fitil veriyorlar! Artık hastaneden korkuyor oğlum 😔 ıslak pamuk falanda koydurmuyor cok ağlıyor 😔
Tubamert Selindoruk https://www.acibadem.com.tr/Hayat/Bilgi/bebeklerde-ve-cocuklarda-atese-dikkat burayı oku canım