Kızlar bebeğim 5 aylık oldu ve bu ay yaklaşık 500 gram zayıflamış 3 kg doğmuştu şuan 5300 kg bu ay meme reddide oldu ama bi şekilde ayakta falan emzirdim sütümü sağdım verdim + günde bir yada iki kez mama verdim görüntü olarak bi sıkıntı yok gayet mutlu ama neden bi anda 500 gram vermiş olabilir ki aile hekimi normaldir dedi