ruveydatas 3,5 -4 aylıkken bitti sab simplex bizde daha cok gaz yapmıştı gün içinde bol gaz masajı yapın altını acık tutun havalandırın öylede gaz rahat cıkartıyolar bide ben anason kimyon tohumu ve rezene çayı karıştırıp içiyordum nurse harveys şurubuyla nbl probiyotik kullandık bizde probiyotiğe devam ediyoruz ek gıda geçince ev yoğurdu vericem probiyotik yerine