Astral Kızlar bazıları utanıyor sanırım ama bence utanılacak birşey yok mesela sahile falan gittiğimde bir örtü yardımıyla emziriyorum ben siz dışarı çıktığınızda bebek odası araba vs yokken ne yapıyorsunuz?
Caglarass Astral Bende örtüyle emziriyorum. Bebeği emzirmek değilde aç bekletmek daha utanç verici bence 🤷
Anneyimanne14 Gamzosgamzos emzirme onlu park AVM çarşı pazar piknik her yerde elin ayagim o örtü iyiki var
SeverusSnape Astral ben de her yerde emziriyordum. Örtüyü de sadece göğüsüme doğru örtüyordum çünkü kızım çok sıkılıyordu örtünün içinde. Hatta emzirme odası gibi yerleri çok kullanmıyordum eğer altını değiştirmeyeceksem, oralarda beni bayıyordu çünkü. Çok geriliyordum sırada bisürü insan beklediği için. Utanılacak hiçbir yanı yok bence. Size katılıyorum.😊
Astral SeverusSnape tabiki yok ama bazılarını gördüm utanırım ben dışarda emzirmeye falan diyorlardı çok anlamsız geldi ben mi yanlış düşünüyorum dedim bi an
Hayatagulumse Astral ben malesefki oğlumu mama ile beslemek zorunda kaldım anne sütü olmadı amma kızımda emizdiriyordum burda utanılacak hic bir şey görmüyorum her yerde bebeyin karnını doyuzdurmak zorundaysız
Eminecak Benimki örtü istemiyor emziremiyorum dışarda 2 aylık olduk rahat ve uzun vakit geçiremiyorum dışarda 🥺
Simayelisa Eminecak sadece göğüsünüzü örterek emzirseniz olmaz mı ben öyle yapıyorum benimki de örtüyü istemiyor bende sadece göğüsümü örtüyorum
Sariiannee Eminecak Örtünmeyin o zaman 🤷🏼♀️Duvara doğru dönün dışarıda tişörtle de biraz kapatın yeterli yahu el kadar bebek aç mı kalıyor kıyamam 🥺
Deletedmom5284 Ben 13 ay süt sağdım çantamda manuel pompa ile gezdim nerde olduğum fark etmez alarm çalar süt sağma saatim geldiyse sağdım
Semanurozgan Astral yer mekan hiç farketmez kapaliyim ama her yerde emziriorum benim kızım zor emen bir bebek zaten yeterki emsin diye gözünü gözlüyorum
Mrysmg Astral bebek bakım odası olan yerlere gidiyoruz gezmeye yada emme saatine göre çıkıp geri dönüyoruz. Dışarıda emzirmiyorum ben
Dido10 Dışarı da her yerde önlük ile emziriyorum hatta otobüsde bile emzirdim altını da bebek arabasında alıyorum hiçte problem yaşamadım her zaman bebek bakım odası her yerde yok olanlar da temiz değil
rua_da_senhora_das_verdades Astral Emziriyorum. Üstelik tesettürlüyüm. Ilk zamanlar emzirme örtüsü kullandım. Şimdi başörtümü örtüyorum.
Symkadi Arabada, avmdr, sahilde,piknikte ,denizde her yerde emziriyorum. Örtümü takıyorum ve bebeğimi doyuruyorum. Bu utanılacak bi şey değil kesinlikle 👍🏻
Banumutdefne Bende çok isterdim emzirmeyi.. ilk zamanlarda emerken çok tıkanıyordu sonra bi kaç kez yatarak emdik bebeğimin tıkanmaları çok azaldı ama şimdi de yatarak emmeye alıştık acıkınca yatıyoruz 😅
Astral Banumutdefne ay bizde bu ara ona çok alıştık yatağın ucuna yatırınca problem yok ama emzirdiğim zaman ortasına yatırıyorum ya ne zaman ortaya yatsa anlıyor bir an önce meme vereyim diye mızmızlanıyor gülmeyle karışık ağlıyor 😂 çok komik oluyor
Dilruba_1 Banumutdefne ben de yatarak emziriyorum dışarıda da bu mümkün değil kucağa alışacak mı bakalım yatarak bile zor emiyor Kandıra Kandıra 😅 yoksa her yerde emziririm no problem Nargiza97 dışarda emzirme imkanım olsa tüm dünya baksa bile umursamazdım evde yatarak anca emiyor inşallah kucağa da alışır da hemen memeyi verir vermez alır diyorum ..evde kandıra Kandıra anca emiyor imkanınız varsa kimseyi sallamayın
Melisfeyzaninannesi1_ Banumutdefne siz aynı ben yaaa ilk 3 ay tıkanıyodu son 2 aydır yatarak emiyo 5 ay 10günlük 🤦🏼♀️
p_ozget16 Banumutdefne bizde hep öyle kucakta cok sinirleniyor misafirliğe gidince hemen yatak arıyoz koltuk açıyoruz ne yapalm ondan değerli mi
Subebek21 Her zaman her ortamda emzirdim ve emziriyorum örtüden çok sıkıldığı İçin ona göre giyiniyorum bol thsirt giyip bebeğimi de iyice göğsüme yaklaştırınca hiç fire vermiyorum 🙈zaten kimse de bakmıyor ben de gerilmiyorum🤗