Umutarasinannesi 15 aylık bebeğim parka gideriz sürekli hep kendi başına oynamak ister bazı bebekler yanaşır elini tutmak felan istiyor ama benimki hemen uzaklaşıyor bakmıyor bile neden olabilir bu
leopar Umutarasinannesi benim kızda kimseyle oynamak istemez 😂hele el tutulmasından nefret eder kendi halinde takılır parkta falan ama ablasıyla vr ondan yaşça büyük çocuklarla oynar
BerrinHEA Umutarasinannesi benim büyük kızım da o aylarında bahsettiğiniz gibiydi gayet normal bir durum bende çok araştırmıştım ama keşif zamanları olduğu için arkadaşlık kurmak çok cazip gelmiyormuş ama sonra yavaş yavaş ilgisini çekiyor
simiyyy Kendinden büyük çocukla oynuyo mu peki mesela 8-9 yaşlarındakilere ilgi gösteriyo mu? Benim kızımda 15 aylık yaşıtlarından çekiniyo ama bi aile dostumuzun oğluyla deli gibi koşturur onuda sık gördüğü için 9 yaşında o da
Umutarasinannesi simiyyy evet akrabamizin kızı 6 yaşında onunla oynar koşturur ama yaşıtlarıyla hiç ilgisi yok hep kendi başına oynamak ister
Umutarasinannesi leopar evet yaşça büyüklerle oynar dediğiniz gibi elinden tutulmasını nefret eder kendi yürümek kendi başına takılmak ister
Azruska_1602 Benim kızda o aylarda öyleydi 18 aylık olunca değişti ama hala hep kendisinden büyüklerle daha iyi.şimdi oynuyor yaşıtlarıyla