Aryam1
Kızlar merhaaba, yarın 1 aylık oluyoruz. Bebişleriniz ne kadar uyuyor, nekadar süre sonra emiyor acaba ?
arttenda
Bugün 40 günlük olduk. Uykularımız düzenli sayılır ama gaz problemi izin verdiği sürece. Akşam 8/9 gibi uykuya geçiyor gece beslenmeleri ve uykusu daha düzenli. Gece 3 4 kez uyanıp emmek istiyor 2 ya da 3 saatte bir. Sadece 1 uykusu 4 saate kadar çıkıyor gece. Güne 6 ya da 7de başlıyoruz. Beslenip konuşup gülüşüp uykuya geçiyor genellikle gün içinde de. Ama gün içindeki uykulara hep memede geçiyor, ve kucağımda uyuyor uzun uykularını, ara ara hep meme emerek. Yatağına ya da anakucagina koydugumda 5 dkya uyaniyor. (Kollarımda derman kalmadı 😊) evde sling ile takiliyorum yemek yerken falan onun içinde de uyuyor pek güzel ^^ sanırım bu sürekli emme isteği 3 aya kadar devam edecek 🙄 sesler çıkarmaya ve hareketlenmeye başladı 10 gündür, beraber zaman geçirmek daha anlamlı 😍