yookkdahaneler Kızlar vücutta mantar geçiren varmı saç kıranım var tırnaklarım da çukurlaşmaya başladı vücutta mantar varmış nasıl geçer ne eder bi yardım lütfen
Caglarass yookkdahaneler Annemin tırnaklarında vardı krem kullandı ama geçmedi uzun süredir. Saç kıran için ne kullanıyorsunuz acaba geçmiş olsun
Birannisbirbebis yookkdahaneler annem hacemata gidiyor iyi geliyor birde saç kıran için cildiyeye gidin iyi geliyormuş ikisi içinde hacemat iyi ama bilginiz olsun 🙏
yookkdahaneler Caglarass ne kullandıysam geçmedi saç kıranda öneri verebileceğim birşey yok malesef annenizde de mi var
Caglarass yookkdahaneler Saç kıran bende var malesef. Önceden jiletleyip sarımsak sürmüştük ama 2 sene sonra tekrarladı farklı biyerde. Tekrar o acıları yaşamamak için sormuştum da 😂
yookkdahaneler Caglarass ben şuan jilet sarımsak deniyorum geçirmedi , sebebi mantar dan oluyor biliyorsunuz değil mi
Caglarass yookkdahaneler Ayy biliyorum aslında ama şuan dank ediyo kafam ben hep strese bağlamıştım. Kuaföre gittikten sonra başıma gelmişti. Demek ki stres değil vücudumda da olduğu için çıkıyo 🤦 Göbeğimde falanda var şuan ağda sonrasından kalma. Önce bunları mi tedavi etmem gerekir acaba
Caglarass yookkdahaneler Benim şimdi yayılmadı ama önceki berbattı. Fark edildiğinde bile kocaman olmuştu sarımsak fayda etti onlar uzadı derken şimdi tekrar uğraşıcam çok üzücü
gzm_42 yookkdahaneler bnmde saçlarım dökülüyor bunun için doktora gidecem vitamin eksikliğinden mi diye düşünmüştüm sormasi ayıp saç kıran ne canım bilmiyorum da
yookkdahaneler Caglarass stresle alakası yok canm ben 8 aydır uğraşıyorum bi çok bilgi edindim büssürü şey denedim ama çözüm bulamadım 3 yerim de var
Caglarass yookkdahaneler Evet canım. Kesip sarımsak sürdük yara yerler iyileştikçe. İnşallah çabucak biterler insanin psikolojisini bozuyo 😒
gzm_42 yookkdahaneler hm teşekkür ederim canım bilmiyordum benimde çok dökülüyor da ondan merak ettim
Caglarass yookkdahaneler Ağlama canım ya çözümü olan bişey sonuçta. Bundan daha kötü halde değilsindir heralde 😂 Tabi kendim çekmeye çalışırken saçma sapan bişey çıkmış ortaya. Bu görünen yarısı o dereceydi. Geçeceğini bilsem sıfıra vurucaktim ama çözüm değil malesef
yookkdahaneler Caglarass canım bak sen ne güzel takmıyorsun ben aşırı takıyorum çoookkk üzülüyorum birde kapalı değilim açığım , çok geçmiş olsun sana da