Normal doğum sonrası 40 gün geçmesine rağmen kanama devam ediyor ve bitmek üzereyken ilk gunki gibi arttı onun haricinde vajina girişi et parçası ile kapalı sizde de böyle miydi rahim assagi indiği için öyledir diye düşündüm ama hala açılmadı normalmi sizdede oldumu