Rabia6363 Bebeğim 2 ay dokuz günlük ve adet oldum sezeryan doğum yaptım ama adet kanamam çok geliyor normal mi
endoplazmikretikulumiste Rabia6363 bende de öyle olmuştu ben 4 aylıkken olmaya başladım. Bayağınçoktu zamanla eski galine dönüyor
Ucansupurge Rabia6363 Benim de öyle. Doğumdan sonra 4.ayda oldum aşırı korkmuştum ilk başta doğum sonrası gibi kanama olmuştu. Şuan kızım yaşına girecek hala aşırı kanamam oluyor
Rabia6363 Ucansupurge internette normal değil yazıyor bende korktum demek ki normalmiş teşekkür ederim