Zey2308 Kızlar merhaba geceleri bebekleriniz kaçta yarıp kaçta emmeye kalkıyor , benim kızım biraz uzun yatıyor acaba aç kalıyor mu diye çok vicdan yapıyorum yardımcı olur musunuz
[silindi] Zey2308 acıksa uyanır canım benim oğlumda o aylarda kalkmıyodu bende hiç kaldırmadım sende uyandırma bence alışırsa öle gider😊
Rabiaelf 22.00-22.30 gibi derin uykuya geçiyor gece 4de emziriyorum. Bir dahaki kalkışı da sabah 6.30 civarı oluyor