Zeyn0206 Kutuda ki kaşık mamalarından kullanan oldu mu herobaybinin veya arı mama onlar kilo yaptı mı kullana varsa fayda gördü mü
livanurvealpinannesi61 Zeyn0206 ben kızıma kullandım kilosu düşükdü diye hiç kilo aldırmadı sağlıklı olsun yeterki sonradan vermedim daha.
endoplazmikretikulumiste Zeyn0206 kilo sağlıklı alınırsa kilodur sağlıksız paket gıdalar vermeyin tartıda 2-3 kılo görmek için rica ederim .
rua_da_senhora_das_verdades Zeyn0206 Neden bebeğiniz kilo alsın istiyorsunuz? O mamalar çok sağlıksız. İçeriğine bakabilirsiniz. Kilo alsın diye bebeğinizin organlarına eziyet etmeyin lütfen.
Zeyn0206 livanurvealpinannesi61 ben de deneyeyim demiştim ama neyse vermeyeyim o zaman çok teşekkür ederim
Zeyn0206 endoplazmikretikulumiste yok vermicem kendim yapmaya çalışacağım çalışıyorum yetiştiremediğim zaman vereyim hem de kilo da alıyor mu diye sordum
endoplazmikretikulumiste Zeyn0206 muzu ezim o zaman Kefirle verin yiyeceklerine birer kaşık asit oranı düşük zeytinyağı ekleyin kilo yapar kuruyemiş rondodam geçirin meyve pürelerine ekleyin ayını kaçırdım dikkat etmedm ayına göre yani
Zeyn0206 rua_da_senhora_das_verdades vermeyeceğim dedim diğer yorumları okursanız çalışıyorum bakan kişi için kolaylık olsun istedim ve anne yüreği bırakınca kilo kaybedecek diye düşündüm o yüzden sordum
Zeyn0206 endoplazmikretikulumiste çok teşekkür ederim kilo alsın deyince herkes linçliyor derdi dinleyen de yok anlayış ve öneriniz için teşekkür ederim ☺️
rua_da_senhora_das_verdades Zeyn0206 ben sorunuza yorum yaptım. Diğer yorumları okuma fırsatım olsaydı okurdum. Bakacak kişi çocuk bakmanın zorluğunu bilerek alsın o sorumluluğu.
Zeyn0206 rua_da_senhora_das_verdades maalesef öyle olmuyor işte kimse anne gibi bakamaz o ayrı konu ama başkası da o kadar dikkat etmiyor öyle birini bulmakta çok zor 😞
rua_da_senhora_das_verdades Zeyn0206 tabiki kimse anne gibi olamaz. Ama yüreğinde azıcık vicdan olan insanda güzel bakar diye düşünüyorum. Inşallah öyle birine denk gelirsiniz 🙏
Zeyn0206 Bebegmveben3 ben bugün irmik ince çekilmiş yulaf ince çekilmiş ceviz armut şeftali rendeledim içine bir de saf zeytinyağ koydum beğendi yedi