Minikooo Kızlar 7 aylık bebeğim dün yataktan düştü. Bi 5 dakika ağladı ama sonradan sustu fışkırarak kusması olmadı. Azıcık kustu ama oda yeni yemek yemişti. Huzursuz değil diye doktora götürmedik ama içim rahat değil gülüyo keyfi yerinde aslında. Sizce bişey olmuşmudur başına gelen varmı
Emineozgur Minikooo benim başıma da gelmişti. Beb 2 3 saat uyutmadım oyle olurmus. Ani bir tepkide götürürsn canım ama götürcem dersen götür gene
NevinM Emineozgur bizde yaşadık maalesef geçmiş olsun öncelikle biz doktora genede götürmüştük doktor fışkırarak kusmadığı sürece yada gözlerinde kayma hareketlerinde bir değişiklik olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz demişti bide en az 2 saat uyutmayın önlem amaçlı demişti
Gulda Götürsen bile bişey yapamıyorlar maalesef. 4-6 saat gözlemleyin. Fışkırarak kusma, huzursuzluk varsa getirin diyecekler. Düşe kalka büyüyecekler, umarım bir hasar yoktur. Çok geçmiş olsun🐥