DemirinAnnesii bi termos alın, termosun içinde her zaman kaynar su bulunsun. Ayrı bir şişede de kaynamış sogutulmus su olsun. İkisini karıştırıp ılık bir su elde edin biberonda. Üstüne de kaç ölçek olacaksa o kadar mama. Ben bu sekilde yapıyorum. Öyle sıcak suyun, soguk suyun cc lerini ölçmüyorum. Bilegimin iç tarafında suyun sıcaklıgını kontrol ediyorum. Soguksa biraz kaynardan ekliyorum vs.