Ayyy aynı beni anlatmışsın sanki bu yazıyı ben yazdım , 8 ayligiz kilo değeri üst sınırda mama vermemem gerekiyor , mesela ek gıda verdim püre çorba vs , uyurken emerse emiyor yoksa mama gelene kadar avaz avaz bagiriyor , gece aynı senin dediğin gibi meme ile tatmin olmuyor bağıra bağıra mama istiyor yani artık heceliyorda açıkça mama mama diye 😂😂 bende şurada durup bekleyeyim kesme yerine daha da bağlandık nasıl olacak bilmiyorum